Wdrożenie automatyzacji pozwoliło nam zmaksymalizować wykorzystanie treści, które publikujemy w formie wideo na YouTube.
Dzięki zautomatyzowaniu transkrypcji filmów, obiegu plików w procesie i poprawie tekstu przez AI możemy szerzej docierać z wartościową wiedzą do odbiorców. Sama treść zaczęła pracować dla nas również w formie SEO.
Automatyzacja pomogła rozbudować content marketing tworzony przez Growcode (bez automatyzacji zapewne nie powstałby blog).
Szczególnie cenne dla nas było dokładne wyjaśnienie funkcjonowania automatyzacji, wyjaśnienie potencjalnych zagrożeń i korzyści oraz dokładne zrozumienie naszych potrzeb.
Growcode to działająca w branży IT polska agencja ecommerce, która specjalizuje się w Magento (Adobe Commerce) i tworzy rozwiązania dla szybko rosnących sklepów B2C i firm B2B, które przechodzą transformację cyfrową sprzedaży.
Przez 12 lat działania na rynku Growcode współtworzył już ponad 120 ecommerców. Obecnie firma kładzie nacisk na rozwój swojego content marketingu w kanałach zewnętrznych i własnych, m.in. poprzez edukację rynku swoimi eksperckimi treściami.
Growcode zgłosił się z jasno sprecyzowaną potrzebą szerszego wykorzystania treści, które tworzy. Zapewnić to miało stworzenie automatyzacji, która będzie każdorazowo przeprowadzała transkrypcję treści filmów regularnie, cotygodniowo publikowanych na YouTube.
Tym samym automatyzacja miała umożliwić powstanie firmowego bloga z wartościowymi artykułami przy niewielkim nakładzie pracy - wykorzystując treści, na opracowanie których klient poświęcił już czas i środki.
Przed wdrożeniem zwracaliśmy szczególną uwagę na pełną świadomość dot. zasad bezpieczeństwa i kontroli kosztów wykorzystania automatyzacji i sztucznej inteligencji:
Wdrożone rozwiązanie jest zintegrowane z pakietem oprogramowania, na którym klient pracuje, działając na wspólnie opracowanej strukturze plików i folderów. Automatyzacja przebiega następująco:
Podczas wdrażania automatyzacji klient został wprowadzony w podstawowe zasady jej działania oraz otrzymał nad nią pełną kontrolę.
Z uwagi na zastosowanie uniwersalnych i modułowych rozwiązań, automatyzacja może być dalej rozwijana nie tylko we współpracy z nami, ale również przez bezpośrednio przez klienta lub we współpracy z innymi partnerami, dając mu swobodę działania i nie wiążąc do jednego dostawcy oprogramowania.
Po udanym wdrożeniu i wykorzystywaniu automatyzacji przez kilka tygodni klient zwrócił się z prośbą o rozwinięcie automatyzacji, by w większym stopniu przetwarzała styl wypowiedzi na formę blogową, zastępując wyrażenia charakterystyczne dla języka mówionego na styl artykułu blogowego.
Powyższe zbiegło się w czasie z udostępnieniem przez OpenAI dostępu do API GPT-3.5 16K i GPT-4, co wykorzystaliśmy, zmieniając sposób działania automatyzacji na bardziej kompleksową analizę i przetwarzanie tekstu, jak również oddając dwie wersje automatyzacji w ręce klienta.
Pierwszej - tańszej w utrzymaniu i szybszej, bazującej na GPT-3.5 16K oraz drugiej - nieco wolniejszej i droższej w utrzymaniu, wykorzystującej bardziej zaawansowane działanie GPT-4, które lepiej zachowuje kontekst dłuższych form tekstowych.
Dzięki temu klient może wykorzystywać wersję automatyzacji optymalnie do swoich potrzeb.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak możegę wzmocnić Twoją firmę, zacznij od bezpłatnej konsultacji:
lub napisz wiadomość: